Pierwszy przystanek wyprawy Shishapangma Ski Challenge
Realizacja tak ekstremalnych marzeń to nie tylko wyzwanie fizyczne i psychiczne, ale również finansowe. Na szczęście są w naszym kraju firmy, które są gotowe poprzeć nawet najbardziej ryzykowne przedsięwzięcia. Pierwszą z nich jest firma CTL Logistics kompleksowy operator logistyczny, który jest sponsorem strategicznym wyprawy. Kolejnymi jest LOTTO, sprzęt elektroniczny Sony, oraz łączność satelitarna TTcomm. Ekipę wspierają sprzętowo Salomon, Sunnto, Atomic, Pajak, a skrzydeł dodaje im Red Bull.
Zdj. Kin Marcin/Red Bull Content Pool
Dodatkowe zdjęcia z wyprawy można znaleźć na stronie www.redbull.pl oraz w serwisie mediowym Red Bull Content Pool. Najnowsze informacje z ekspedycji będą publikowane blogu Andrzejbargiel.com, fanpage’u oraz na platformach partnerów medialnych czyli National Geographic, Maleman, Art. & Business, Teleexpress, RMF FM i Spotkania z Filmem Górskim. O oprawę PR’ową akcji dba firma JoyRide.
Aktualności powiązane
-
Pierwszy Polak zdobył ośmiotysięcznik,...
Pierwszy polak zdobył szczyt ośmiotysięcznika, a wszystko po to, aby zjechać z niego na...
-
Wypadek Andrzeja Bargiela podczas...
Wybity bark, tragiczna historia Alex’a Lowe i wyjście na 7500 m.n.p.m – miniony tydzień był...
-
Polacy zjadą na nartach z...
W czwartek Andrzej i Grzesiek Bargielowie wyruszyli w podróż do Himalajów gdzie po 6...
-
Andrzej Bargiel i Tatrzański freeride
Andrzej Bargiel, 24 letni zakopiańczyk to jeden z czołowych skialpinistów w Polsce, a nawet...